Sakspapirer til årsmøte i NBF Barn og unge 2020

Oppdatering: Bibliotekmøte i Haugesund er avlyst, og dermed er også årsmøtet vårt utsatt på ubestemt tid. Les NBF sin uttalelse om avlysningen her. —————————————————————————————————————— Som tidligere kunngjort avholdes årsmøtet til NBF Barn og unge under Det 77. norske bibliotekmøte i Haugesund, torsdag 19. mars, kl. 17.15. Under finner du oppdatert saksliste sammen med lenker til … Fortsett å lese Sakspapirer til årsmøte i NBF Barn og unge 2020

Årsmøte i NBF Barn og unge 2020 + stipendutlysning

Oppdatering: Bibliotekmøte i Haugesund er avlyst, og dermed er også årsmøtet vårt utsatt på ubestemt tid. Les NBF sin uttalelse om avlysningen her. ———————————————————————————————————– Årsmøtet til NBF Barn og unge blir holdt under Det 77. norske bibliotekmøte i mars 2020. Du er velkommen på årsmøtet om du deltar på bibliotekmøtet eller ikke. Medlemmer har stemmerett. … Fortsett å lese Årsmøte i NBF Barn og unge 2020 + stipendutlysning

Referat fra styremøte i NBF Barn og unge

Hvor: Facebook (BU-styret, intern fb-gruppe) Når: 18. november- 24. november 2019 Til stede: Marie Louise Ask Moss, Rebekka Hennum, Caroline Louise Gabrielsen, Hege Marie Naley, Tale Bergan 6/19 Godkjenning av innkalling og saksliste Godkjent. 7/19 Årsmøtet 2020 Årsmøtet 2020 skal holdes på vårparten. Forslag fra styreleder er Barne- og ungdomslitteraturkonferansen i Bergen, 11.-12. februar 2020 … Fortsett å lese Referat fra styremøte i NBF Barn og unge

Referat fra styremøte

Hvor: Appear.in (video) Når: 11. april 2019, kl. 17.00-18.00 Til stede: Marie Louise Ask Moss, Rebekka Hennum, Hege Marie Naley, Tale Bergan   1/19 Godkjenning av innkalling og saksliste Ok. 2/19 Konstituering Marie Louise Ask Moss – leder Tale Bergan – nestleder Rebekka Hennum – sekretær Hege Marie Naley Paulsen – kasserer Caroline Louise Gabrielsen … Fortsett å lese Referat fra styremøte

Gi din stemme til de norske ALMA-priskandidatene for 2020

Bli med i den norske konkurransen! Astrid Lindgren Memorial Award er blitt kalt barnelitteraturens nobelpris. Å bli nominert til denne prisen henger høyt. Likevel har prisen fått til dels liten oppmerksomhet her til lands, og er lite kjent selv blant de som jobber med barne- og ungdomslitteratur. Det synes vi er synd. For å synliggjøre prisen … Fortsett å lese Gi din stemme til de norske ALMA-priskandidatene for 2020

Årsmøte 2019! Referat, nye styremedlemmer og NBBK19

Under Nordisk barnebokkonferanse i Stavanger arrangerte NBF Barn og unge årsmøte. Det ble innledet med en forfattersamtale mellom Arne Svingen og Bjørn Ingvaldsen. Tidligere styremedlem Gjertrud Øvland ledet samtalen, om «Bøkene med de vanskelige temaene». Årsmøtepapirer Signert protokoll/referat fra årsmøtet finner du her: Ref. årm. BU19 – 3. sign Et par endringer måtte gjøres i … Fortsett å lese Årsmøte 2019! Referat, nye styremedlemmer og NBBK19

Sakspapirer til årsmøte i NBF Barn og unge 2019

Som tidligere kunngjort avholdes årsmøtet til NBF Barn og unge under Nordisk barnebokkonferanse i Stavanger 5. februar. Under finner du oppdatert saksliste med lenker til sakspapirer. Budsjett og revidert regnskap legges ut på nettsiden i morgen, onsdag 23. januar. Saksliste: Møteleder, referent og protokollunderskrivere Godkjenning av innkalling og saksliste Årsmelding (Årsmelding 2018_2019) Forslag til statutter … Fortsett å lese Sakspapirer til årsmøte i NBF Barn og unge 2019